In ons Boekingsformulier is het standaard zo dat een medewerker normaal gesproken aan één locatie wordt gekoppeld. Het is echter mogelijk om een medewerker op meerdere locaties beschikbaar te maken via een kleine omweg. Denk ook aan bijvoorbeeld een 'online' of 'telefonische' locatie. Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe dit werkt.
Standaard situatie
Elke medewerker is gekoppeld aan één hoofdlocatie.
Normaal gesproken kunnen medewerkers niet direct aan meerdere locaties worden gekoppeld.
Meerdere locaties instellen via openingstijden
Om een medewerker op meerdere locaties beschikbaar te maken, kun je de openingstijden van de medewerker gebruiken:
Stap 1: Open het medewerkerprofiel
Ga in het dashboard naar Boekingen > Medewerkers.

Klik op de medewerker die je wilt bewerken.

Stap 2: Ga naar Openingstijden
Open het tabblad Openingstijden.
Hier zie je de standaard tijden waarop de medewerker beschikbaar is.

Stap 3: Voeg een locatie toe aan een tijdsbestek
Klik op een bestaand tijdsbestek of maak een nieuw tijdsbestek aan.
Selecteer bij Locatie de hoofdlocatie én eventuele extra locatie(s) waar de medewerker beschikbaar moet zijn.

Stel indien nodig verschillende tijden per locatie in.
Tip: Je kunt per dag of per tijdsperiode verschillende locaties selecteren, zodat een medewerker bijvoorbeeld ‘s ochtends op locatie A en ‘s middags op locatie B werkt.
Stap 4: Opslaan
Controleer of de tijden en locaties correct zijn ingesteld.
Klik op Opslaan om de wijzigingen door te voeren.

Resultaat
De medewerker is nu zichtbaar op meerdere locaties in het boekingssysteem.
Klanten kunnen de medewerker boeken op alle ingestelde locaties volgens het tijdschema.
Belangrijk om te weten
Deze methode wijzigt niet de hoofdlocatie van de medewerker.
Het werkt per tijdsbestek; als een medewerker op meerdere locaties tegelijk moet werken, kan dit ook ingesteld worden.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren