Wanneer de berichten via het contactformulier niet binnenkomen op je mail, zijn er een aantal zaken die je moet checken voordat je contact opneemt met de support afdeling.
- Staat het juiste e-mail adres ingesteld? Check hiervoor het volgende artikel: e-mailadres-in-contactformulier-wijzigen
- Staat het e-mail adres juist ingesteld? Check dan even of je mail het wel doet. Stuur jezelf met een ander e-mail adres een testmail.
Werkt dit ook? - Voeg dan in je e-mailsysteem (Outlook, Gmail, Applemail, Hotmail etc) de contacten ''mail@jouwdomein.nl' EN ''wordpress@jouwdomein.nl'' EN eventuele andere e-mailadressen zoals je info@jouwdomein.nl toe! (LET OP: vervang dus ''jouwdomein.nl'' door je eigen domeinnaam!! Voorbeeld: mail@bloomsite.nl, wordpress@bloomsite.nl en info@bloomsite.nl)
(Vul zelf het contactformulier in op je website, en voeg het e-mailadres wat de mail verstuurd vanuit je website ook toe als contact)
Wanneer het juist werkt, is het belangrijk om je spambox te blijven controleren. Wij kunnen namelijk niet controleren wat in je spambox beland, dus hier ben je zelf verantwoordelijk voor.
Log zo nu en dan ook in op je webmail omgeving, omdat sommige gekoppelde e-mailsystemen ook weer andere regels hebben voor spam.
Berichten die in je spambox belanden en geen spam zijn, moet je natuurlijk gelijk markeren als 'niet spam', om je e-mailprogramma te trainen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren