DKIM instellingen ​MailBlue/ActiveCampaign

Gewijzigd op Ma, 11 Nov om 4:50 PM

De DKIM en SPF instellingen zijn vanuit onze DNS al goed ingesteld voor het verzenden van de mails via MailBlue/ActiveCampaign. Er is echter wel 1 instelling die je even in je Mailblue account moet aanvinken zodat het ook correct werkt.

  1. Open je MailBlue/ActiveCampaign account en klik op 'Settings'. 
       

              

  2. Klik vervolgens op 'Advanced'    
  3. Vink nu 'I will manage my own email authentication' aan. 
  4. Vul je domeinnaam in (zonder www of https) in bij DKIM en SPF in de velden eronder en klik op 'Generate'

  5. En vergeet niet op 'Save settings' te klikken!
        

  6. Wanneer je dus MailBlue/ActiveCampaign gebruikt hoef je verder niets te doen. Gebruik jij een ander e-mailmarketing programma zoals MailChimp, neem dan  contact op zodat wij je verder kunnen helpen!    

  7. Ervaar je dat je mails in de spam komen die worden verzonden vanuit je eigen mailbox, of bijvoorbeeld je boekhoudsysteem, volg dan de stappen uit dit artikel:  E-mail komt niet aan of in de spam map  

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren