Afspraak annuleren voor klant

Gewijzigd op Za, 15 Feb om 12:23 PM

Wil je een afspraak annuleren? Doorloop daarvoor de onderstaande stappen.


  1. Ga naar Boekingen > Afspraken:


  2. Verwijder de datum selectie door op het kleine Kruis-icoontje te klikken. 
    Hierdoor krijg je alle afspraken te zien in het overzicht.


  3. Zoek vervolgens de naam van de klant in het Klanten zoekveld, en klik op de naam van de klant die in het dropdown menuutje er onder verschijnt.

    Alle afspraken van deze klant komen in het overzicht eronder te staan. 



  4. Zoek in het overzicht vervolgens de betreffende afspraak die je wilt annuleren en klik op Goedgekeurd in de Status kolom. Klik in het dropdown menu op Geannuleerd, om de afspraak te annuleren.



  5. Klaar! Je afspraak is geannuleerd. 

    De klant zal hiervan per mail een bevestiging ontvangen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren