Let op: Om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite PRO abonnement hebben. Heb je deze nog niet? Upgrade dan naar Bloomsite PRO.
Wanneer je een dienst hebt toegevoegd en die niet ziet in de boekingsmodule op de voorkant van je pagina, heb je waarschijnlijk bij de 'Medewerker' onder de 'Openingsuren' diensten aangevinkt.
Als je gebruik maakt van de diensten bij de 'Openingsuren' van een medewerker, moet je hierin steeds alle nieuwe diensten toevoegen.
- Ga onder 'Boekingen' naar 'Medewerkers'
- Kijk bij de medewerker instellingen of alle diensten die geboekt moeten kunnen worden bij de juiste dagen/tijden staan. Wanneer de dienst hier helemaal niet tussen staat, zal die dus niet zichtbaar zijn op de voorkant. Tenzij je dit helemaal leeg laat en alleen tijden invult, dan laat de module wel alle diensten zien.
Kijk vervolgens op de voorkant of de dienst nu wel te boeken is.
Mocht je nog vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op 'Contact opnemen' te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren