Bloomsite 2.0: Social Chat: Telefoon instellen

Gewijzigd op Do, 24 Okt om 5:22 AM

Let op: om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite Ondernemer of Professional abonnement hebben. 


Heb je dit nog niet, plan dan een vrijblijvend gesprek met ons in om de mogelijkheden te bespreken.


  1. Om de Social Chat aan te maken of te bewerken ga je onder Marketing naar Social Media en klik dan op Social Chat.




  2. Als je nog geen Social Chat hebt aangemaakt dan kom je op het volgende scherm terecht. Om de Social chat aan te maken klik je op de groene knop Click here create a Chat Widget.  




  3. Als je al een Social Chat aangemaakt is, kun je deze bewerken door met je muis eroverheen te bewegen en op Edit te klikken.




  4. Je komt vervolgens op het volgende scherm terecht.



  5. Rechts in het scherm kun je dan klikken op Add Channel.




  6. Vul hier het telefoonnummer in waar je bereikbaar op wilt zijn, vergeet niet de landcode toe te voegen. Je kunt ook de tekst aanpassen die er standaard bij vermeld staat.




  7. Voeg hier eventueel nog een kanaal toe of voeg de Social Chat toe aan jouw Bloomsite!

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren