Google Agenda fout bij autorisatie

Gewijzigd op Mon, 09 Oct 2023 om 12:19 PM

Let op: Om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite PRO abonnement hebben. Heb je deze nog niet? Upgrade dan naar Bloomsite PRO.

Wanneer je de Google Agenda van een medewerker probeert te koppelen kan het zijn dat je op een foutmelding stuit. Je ziet dan de bovenstaande melding. 

Doorloop dan de onderstaande stappen:

  1. Controleer eerst even of je dit artikel helemaal gevolgd hebt: Google Agenda integratie instellen
  2. Heb je dit gedaan? Log dan in op het Google Console: https://console.cloud.google.com/apis/dashboard
  3. Ga in het linker menu naar 'Credentials'.
  4. Klik op het bewerk icoontje.

  5. En klik vervolgens onder 'Authorized redirect URIs' op 'Add URl'.
  6. Open een nieuw venster in je browser. Ga daarin naar je Bloomsite onder 'Boekingen' naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Integraties'.

  7. Hier vind je onder 'Google Agenda' de 'URI omleiden'
  8. Kopieer deze link VOLLEDIG en ga weer terug naar het venster waar Google Console open staat en plak daar de link in het veld 'Authorized redirect URIs'.
  9. Klik op 'Opslaan'.
  10. Herhaal vervolgens de stappen uit dit kennisbank artikel: Google Agenda van medewerker koppelen

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren