Let op: Om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite PRO abonnement hebben. Heb je deze nog niet? Upgrade dan naar Bloomsite PRO.
Wanneer een klant boekt met een verkeerd e-mailadres, wordt er op 2 plekken een gebruiker aangemaakt met een verkeerd e-mailadres. Om dit op te lossen zijn er een aantal stappen die je moet doorlopen om ervoor te zorgen dat de klant de notificatie e-mails weer ontvangt en ook de factuur ontvangt.
Volg onderstaande stappen:
- Ga eerst onder 'Boekingen' > 'Beheren' > naar 'Klanten'.
- Zoek de klant op en klik vervolgens naast de klant op 'Bewerk'
* Wanneer je veel klanten hebt kun je in de zoekbalk zoeken op naam - Wijzig het e-mailadres en klik vervolgens op 'Opslaan'
(Soms is het overduidelijk wat precies de fout in het e-mailadres is) - Wanneer het gelukt is zie je de volgende melding
* De klant ontvangt nu in ieder geval de notificaties van de boekingen, maar nog niet de factuur of bestelling mail. Dat gaan we dus ook wijzigen - Ga dan naar 'Gebruikers' > 'Alle gebruikers' en zoek de klant
- Klik dan op 'Bewerken' bij het foutieve e-mailadres van de 'Boeking klant'
- Pas het e-mailadres aan naar het juiste e-mailadres.
- Klik dan op 'Update gebruiker'.
* Nu ontvangt de klant ook de bestelling, mail en de factuur wanneer de afspraak afgerond is.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren