In sommige gevallen kun je de bovenstaande melding krijgen van Outlook.
Doorloop de onderstaande stappen:
- Controleer het certificaat:
Klik op de knop 'Certificaat weergeven' en bekijk de details van het certificaat.
Maak hiervan een screenshot en ga vervolgens door naar de volgende stap. - Controleer de serverinstellingen:
Zorg ervoor dat de servernaam en poortinstellingen correct zijn ingesteld in je Outlook-accountconfiguratie.
Outlook 2016, 2019 en Microsoft 365
** Outlook 2013 en lager worden niet meer ondersteund door Microsoft, waardoor de werking hiervan niet kan worden gewaarborgd. Gebruik jij nog 2013 of ouder, dan adviseren we je om te upgraden naar een nieuwe Outlook versie. Kijk hier als je niet weet welke versie van Outlook je hebt.- Klik op het tabblad Bestand in de linkerbovenhoek.
- Klik op Accountinstellingen en selecteer Accountinstellingen opnieuw.
- Selecteer het e-mailaccount waarvan je de serverinstellingen wilt weten en klik op Wijzigen.
- In het venster dat verschijnt, klik op Meer instellingen.
- Ga naar het tabblad Server voor uitgaande e-mail.
- Hier vind je de servernaam en de poortinstellingen.
Deze moeten als volgt zijn ingevuld:
Inkomende server: imap.bloomsite.nl
Poort: 993
Beveiligingsprotocol: SSL/TLS
Uitgaande server: imap.bloomsite.nl
Poort: 465
Beveilgingsprotocol: SSL/TLS
Heb je dit gecontroleerd en kloppen deze gegevens?
Maak ook hier een screenshot van en ga dan door naar de volgende stap.
- Stuur de screenshots die je hebt gemaakt naar support@bloomsite.nl
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren