Let op: om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite Ondernemer of Professional abonnement hebben.
Heb je dit nog niet, plan dan een vrijblijvend gesprek met ons in om de mogelijkheden te bespreken.
Je kunt verschillende kanalen toevoegen aan de Social Chat, in dit artikel voegen we Facebook Messenger toe aan de Social Chat. Maak je geen gebruik van Facebook of wil je deze niet toevoegen, klik dan hier om de andere artikelen te bekijken.
- Om de Social Chat aan te maken of te bewerken ga je onder 'Marketing' naar 'Social Media' en klik dan op 'Social Chat'.
- Als je nog geen Social Chat hebt aangemaakt dan kom je op het volgende scherm terecht. Om de Social chat aan te maken klik je op de groene knop 'Click here create a Chat Widget'.
- Als je al een Social Chat aangemaakt is, kun je deze bewerken door met je muis eroverheen te bewegen en op 'Edit' te klikken.
- Je komt vervolgens op het volgende scherm terecht.
- Rechts in het scherm kun je dan klikken op 'Add Channel'.
- Hier kun je de verschillende kanalen toevoegen aan de Social Chat. In dit artikel stellen we Facebook Messenger in. Klik hiervoor op het volgende icoontje.
- Hiervoor heb je de link nodig van je account of username/ID. Ga naar de pagina die je hiervoor gebruikt.
Als je naar de URL kijkt kopieer je het volgende gedeelte uit de link. - Deze plak je in jouw Bloomsite op de volgende plek:
Facebook Messenger is nu toegevoegd. Je kunt nu door met het toevoegen van de andere kanalen of de Social chat toevoegen aan de pagina.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren