Social Chat: Whatsapp instellen

Gewijzigd op Do, 24 Okt om 5:09 AM

Let op: om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite Ondernemer of Professional abonnement hebben. 


Heb je dit nog niet, plan dan een vrijblijvend gesprek met ons in om de mogelijkheden te bespreken.




Je kunt verschillende kanalen toevoegen aan de Social Chat, in dit artikel voegen we Whatsapp toe aan de Social Chat. Maak je geen gebruik van Whatsapp of wil je deze niet toevoegen, klik dan hier om de andere artikelen te bekijken.

 

  1. Om de Social Chat aan te maken of te bewerken ga je onder 'Marketing' naar 'Social Media' en klik dan op 'Social Chat'.




  2. Als je nog geen Social Chat hebt aangemaakt dan kom je op het volgende scherm terecht. Om de Social chat aan te maken klik je op de groene knop 'Click here create a Chat Widget'. 



    Als je al een Social Chat aangemaakt is, kun je deze bewerken door met je muis eroverheen te bewegen en op 'Edit' te klikken.




  3. Je komt vervolgens op het volgende scherm terecht.
     


  4. Rechts in het scherm kun je dan klikken op 'Add Channel'.



  5. Hier kun je de verschillende kanalen toevoegen aan de Social Chat. In dit artikel stellen we Whatsapp in. Klik hiervoor op het volgende icoontje.




  6. Vul hier het je nummer in met de landcode ervoor (bijvoorbeeld voor Nederland +31) en klik op 'save'.



    Voeg hier eventueel nog een kanaal toe of voeg de Social Chat toe aan jouw Bloomsite!

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren