Als je een evenement hebt aangemaakt via jouw Bloomsite, wil je waarschijnlijk ook kunnen zien wie zich heeft aangemeld en eventueel deelnemers beheren. In dit artikel lees je waar je jouw deelnemers kunt vinden en hoe je deze kunt aanpassen of aanvullen.
Waar vind ik mijn deelnemers?
Log in op jouw Bloomsite.
Ga in het menu naar Boekingen en klik op Evenementen.
Zoek het evenement waarvan je de deelnemers wilt beheren en klik op Deelnemers.
Je ziet nu een overzicht van alle deelnemers die zich hebben aangemeld voor jouw event.
Wat kun je doen met de deelnemerslijst?
Binnen dit overzicht kun je verschillende acties uitvoeren:
Deelnemer toevoegen
Klik op de knop + Deelnemer toevoegen om handmatig iemand toe te voegen. Dit is handig als iemand zich bijvoorbeeld telefonisch of via e-mail heeft aangemeld.
Je vult hier de gegevens in van de deelnemer en koppelt de juiste prijsoptie of het juiste ticket.
Deelnemer verwijderen
Klik op het prullenbak-icoon achter een deelnemer om deze uit de lijst te verwijderen. Let op: als iemand al heeft betaald, neem dan eerst contact op met support om dit correct te verwerken.
Deelnemer bewerken
Wil je bijvoorbeeld het e-mailadres aanpassen of het aantal geboekte plekken wijzigen? Klik dan op het potlood-icoon naast de naam van de deelnemer om de gegevens aan te passen.
Betaalstatus controleren
In het deelnemersoverzicht kun je zien of een deelnemer wel of niet heeft betaald. Deze status wordt automatisch bijgewerkt zodra een betaling binnen is via Mollie.
Klant van wachtlijst toelaten
Heb je gebruikgemaakt van een wachtlijst? Dan zie je onder het tabblad Wachtlijst de mensen die op de reservelijst staan. Als er een plek vrij komt, kun je hier iemand selecteren en handmatig toevoegen aan het deelnemersoverzicht.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren