Stappenplan OFFICE 365 OUTLOOK werkt niet

Gewijzigd op Vr, 26 Jan om 2:54 PM


Stappenplan OFFICE 365 OUTLOOK werkt niet:


  1. Verwijder het account
    • Dit doe je door naar 'Bestand' te gaan en dan onder het account van je Bloomsite mail op 'Account-instellingen' te klikken en vervolgens het Bloomsite e-mailadres te selecteren en te verwijderen.




  2. Sluit Outlook af en herstart de computer.

  3. Open Outlook en ga naar bestand.



  4. Klik op account toevoegen.



  5. Vul het e-mailadres in en kies voor 'handmatig configureren' of 'Geavanceerde opties'.




  6. Kies hier voor de optie IMAP.


  7. Klik op 'verbinding maken' als dit er staat of vul de IMAP-instellingen in.  
    • Outlook gaat dan als nog automatisch instellen (dit is een fout in Outlook)

      Waarschijnlijk geeft het aan dat het geen verbinding kan maken en staat er bij servernaam iets anders dan imap.bloomsite.nl

  8. Klik op 'Instellingen wijzigen' en vul het volgende in:

  9. Bij inkomende server: imap.bloomsite.nl en de poort is 993

  10. Bij uitgaande server: imap.bloomsite.nl en de poort is 465

  11. Beveiliging SSL/TLS

  12. Vinkje voor extra beveiliging NIET aanvinken.

  13. Nu kun je opnieuw verbinden. 






Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren