In sommige gevallen kan het voorkomen dat de informatie van een verkeerde klant op een declarabele factuur komt te staan.
Dit komt door de volgende situatie:
Er staan 2 klanten aan 1 afspraak gekoppeld, omdat een klant een afspraak heeft geannuleerd en daarna een volgende klant dezelfde tijd heeft geboekt.
De informatie van de 1e klant komt op de factuur te staan, omdat het systeem op dit moment niet kan bepalen van welke klant de informatie op de factuur moet komen te staan.
Dit is eenvoudig op te lossen door de klant van de geannuleerde afspraak te verwijderen uit de afspraak, zodat enkel de klant van de geaccepteerde afspraak overblijft. De gegevens van de juiste klant zullen daarna verschijnen op de factuur.
- Ga in het menu onder 'Boekingen' naar 'Beheren' > 'Afspraken'.
- Selecteer links bovenin de datum waarop de afspraak is ingepland (en zoek eventueel ook de klant op).
- Je ziet dan in het overzicht dat er 2 klanten in dezelfde afspraak staan.
- Om dit aan te passen, klik je op het 'bewerk icoontje' aan de rechterkant van de afspraak.
- Vervolgens kun je de klant van de geannuleerde afspraak verwijderen door op het kruisje te klikken.
- Klik daarna op 'Opslaan'.
- De gegevens van de klant van de geaccepteerde afspraak zullen nu op de factuur verschijnen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren